این روز ها بازار خرید آنلاین کالا از فروشگاه های اینترنتی ایران بسیار داغ است و روز به روز بر تعداد فروشگاه های اینترنتی ایران افزوده می شود و کسب و کار اینترنتی جدیدی شکل می گیرد رقابت بین فروشگاه های اینترنتی ایران پرهیجان شده است و بیشتر مصرف کنندگان اینترنتی به دنبال یافتن بهترین فروشگاه اینترنتی هستند در این مقاله قصد دارم 10 نمونه از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را بررسی کنم .

دیجی کالا

دیجی کالا شاید جزء اولین فروشگاه های اینترنتی ایران باشد که بیشتر از 10 سال است فعالیت می کند دیجی کالا در ابتدا یک فروشگاه اینترنتی ساده بود و محصولات آن تنوع بسیار کمی داشتند. دیجی کالا از ابتدای کار خود سعی کرده است بصورت بسیار هوشمندانه محصولات خود را به مخاطبان اینترنتی معرفی کند و همین موضوع سبب می شد کاربران برای کسب اطلاعات دقیق و کامل از یک کالا به دیجی کالا مراجعه کنند، در روزهای اولیه ی راه اندازی دیجی کالا اغلب مردم فقط برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات به سایت دیجی کالا مراجعه می کردند و پس از کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول موردنظرشان به بازار برای خرید آن محصول می رفتند چون فرهنگ خرید اینترنتی مثل امروز رواج نداشت.

فروشگاه های اینترنتی ایران , فروشگاه اینترنتیفروشگاه های اینترنتی ایران , فروشگاه اینترنتی

به جرات می توان گفت دیجی کالا در ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در ایران نقش بسیار مهمی دارد و در آن زمان که فروشگاه های زیادی به ارائه کالاهای بی کیفیت مشغول بودند دیجی کالا تنها مسیر آنلاین برای خرید کالا از طریق اینترنت بود و شاید همین موضوع یکی از دلایلی باشد که امروز دیجی کالا را به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران تبدیل کرده است.

با گذشت زمان و ترویج استفاده از خدمات آنلاین توسط دولت و رسانه ها کم کم مردم  به خرید آنلاین علاقه مند شدند و در نهایت استارتاپ بزرگی به نام دیجی کالا در بین مردم معروف شد تا بتواند نیازهای ایران را برای مدتی تامین کند. اما به دلیل وجود سود بسیار زیاد در راه اندازی فروشگاه اینترنتی زیاد طول نکشید که دیجی کالا وارد بازار رقابتی با فروشگاه های اینترنتی ایران که جدیدا فعالیت خود را آغاز کرده بودند شد.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود: چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنیم ؟

دیجی کالا برای بهبود تجربه کاربری  علاوه بر توضیحات فنی محصول‌ها، DigiMag مجله دیجی کالا را در تابستان ۹۴ ایجاد کرده است؛ که شامل بخش‌های خبری، سرگرمی، ویدیو و پادکست است، تا افراد بتوانند در مورد محصولات دیجیتالی برندهای مختلف اطلاعات زیادی را کسب نمایند. هدف اصلی راه انداز بخش مجله خبری دیجی کالا جذب مخاطب هدف از طریق بازاریابی محتوا و تولید محتوا بود.

از نظر سرعت بارگذاری سایت دیجی کالا در جایگاه خوبی قرار دارد. با این که روزانه نزدیک ۸۰۰ هزار کاربر یونیک از آن بازدید می‌کنند. سرورهای قدرتمندی به این منظور فراهم نمودند؛ تا در مقابل این حجم ترافیک و بازدید کاربر در روز به خوبی پاسخگو باشد.معرفی این برند در رسانه‌های مختلف، خصوصا اعلام رسمی دیجی کالا در خصوص فروش میلیاردی روزانه در سال ۱۳۹۲ باعث جلب توجه خیلی از افراد به راه اندازی فروشگاه آنلاین شد.

بامیلو

یکی دیگر از بهترین فروشگا های اینترنتی ایران فروشگاه اینترنتی بامیلو  است که تا آنجا که مشخص است توسط یک شرکت غیر ایرانی حمایت و راه اندازی شده است! شرکت راکت اینترنت با سرمایه گذاری در تجارت الکترونیک ایران سعی دارد بخش گسترده ای از این بازار را بدست بگیرد.روش کار شرکت راکت اینترنت پیدا کردن و شناسایی استارت آپ های موفق آنلاین در کشورهای موفق جهان و پیاده سازی مجدد آن استارت آپ ها در کشورهای دیگر است.

فروشگاه های اینترنتی ایرانفروشگاه های اینترنتی ایران

شرکت راکت اینترنت بر روی اسنپ، زودفود، اسنپ تریپ، پین تا پین و اسکانو سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت استارت‌آپ‌هایی که در سیلی ولی و سایر کشورها با موفقیت راه‌اندازی شدند؛ را به سرعت در سایر کشورهایی که چنین موقعیت‌هایی را دارند، راه‌اندازی می‌کنند.فروشگاه بامیلو برای دریافت سهم بیشتری از بازار خرید اینترنتی، نیازمند تدوین استراتژی‌های قدرتمند برندینگ و بازاریابی اینترنتی است.اما برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی بامیلو نیازمند صبر و دوری از نتایج لحظه‌ای می باشد؛ تا با فرهنگ خرید ایرانیان بیشتر آشنا شود. بیشتر سرمایه‌گذاری خود را بر روی اعتمادسازی و حمایت از فروشندگان و خریداران نماید. چرا که با تبلیغات سنگین‌تر فقط هزینه‌های کسب و کار را بالا خواهد برد.

فروشگاه اینترنتی بامیلو با راه اندازی کمپین حراجمعه (حراجمعه شامل تخفیفات خیلی خوب در آخرین جمعه سال می باشد که در اکثر فروشگاه های بزرگ در دنیا همه ساله اجرا می شود) در ایران تواست نگاه بسیاری از افراد جامعه را به سمت خود تغییر دهد، بامیلو، با تخفیفات شگفت انگیز و بیلبوردها و تبلیغات بسیار جدی در سراسر ایران برای کمپین حراجمعه توانست کاربران زیادی را به خود جلب کند.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود: استارتاپ چیست؟

دیجی استایل

دیجی کالا از نظر کاربران بزرگترین و یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران است که جدیدا وب سایت جدیدی برای پوشاک با نام دیجی استایل راه اندازی کرده است، با توجه به اینکه که دیجی کالا تا کنون توانسته در صدر جدول فروشگاه های اینترنتی قرار بگیرد پس پروژه ی جدیدی که راه اندازی کرده نیز می تواند موازی دیجی کالا در تراز اول قرار بگیرد و بزودی در بازار لباس برای خودش جا باز کند.

فروشگاه های اینترنتی ایران ,فروشگاه های اینترنتی ایران ,

دیجی استایل در سه بخش مردانه، نه و بچگانه به صورت تخصصی به حوزه پوشاک می‌پردازد. همچنین برندهای معتبر پوشاک را نیز در این کسب و کار اینترنتی در یکجا فراهم نموده است. همچنین فستیوال و جشنواره‌های تخفیف فصلی را ارائه  می دهد که معمولا در ابتدای فصل مشتریان را غافلگیر می‌کنند.فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بر عکس مدل کسب درآمد اینترنتی دیجی کالا دقیقا به صورت تخصصی روی پوشاک تمرکز کرده است که در مدت خیلی کمی توانست سهم بیشتری از بازار را که قبلا در دست شیکسون بود را از آن خود کند. دیجی استایل با فروشگاه اینترنتی مدیسه رقابت تنگاتنگی دارد که از لحاظ سئو در برخی از کلمات کلیدی مدیسه جایگاه خیلی بهتری نسبت به دیجی استایل دارد.


123 فیلم اینترنتی ,فروشگاه ,دیجی ,کالا ,های ,راه ,دیجی کالا ,فروشگاه های ,های اینترنتی ,اینترنتی ایران ,فروشگاه اینترنتی ,ایران فروشگاه اینترنتی ,اینترنتی ایران فروشگاهمنبع

پرفکت مانی چیست؟

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام دریا

میثم ابراهیمی

سرويس اشتراک گذاري ويديو

جزییات کامل تندر 90

لذت سفر به تایلند

کیف دلسی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حبیب دانلود کلینیک قو سپید دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ غمگین دانلود کده قیمت ریموت کنترل ساگا مرکز فروش ناودانی baser رشته فوتسال فیلمدونی هستی دانلود